NIEMOZLIWE !!!

$0.06

0.30 $ earned

148 views

Click to zoom in
wieslaw moskalski
wieslaw moskalski added a new post
2 years ago

dzisiaj zamiast wykresow chcialem sie podzielic z Wami emailem ktory dostalem z investo.
A dokladnie fotka ktora zrobilem z tego maila.
Na naszym portalu leci konkurs i wszyscy walcza jak lwy, a tutaj obok zarabia facet 1900 procent w dwa tygodnie
bez problemowo i wyglad to jakby to bylo normalne,jakby to byla codziennosc. To chyba jakis fenomen rynkow
finansowych. Moze udalo by sie zaprosic tego guru do nas i zalozyc mu konto live i niechby nam biednym trajderom pokazal jak to sie robi,przeciez wszyscy rodacy musza sie trzymac razem. Moze by mozna zrobic sesje
live i wtedy bysmy sie chociaz troche poduczyli. Przeciez w konkursie na demo kontach nie wszystkim sie udaje
a co dopiero na live.
To byly takie moje przemyslenia niedzielne, jesli nieudane to sorry,
Na foreksie jest teraz trudno znalesc cos ,trzeba poczekac do poniedzialku
pozdrowienia dla wszystkich

  • 3
  • Comment
    28
ADD IMAGE
  • Emerald-FX
    Emerald-FX2 years ago

    Ha ha......co Ty bierzesz Pawełku?
    Od kiedy 230% i 600% daje 1900%?
    I jak tu Cię poważnie traktować?
    Mówisz, ze u Ciebie leci konkurs? No to wrzuć jakiś ranking.......kiedyś przecież obiecałeś.

    0
    • Emerald-FX
      Emerald-FX2 years ago

      A Wes, to był twój post :-)..............kurcze, chyba już późno się zrobiło.
      No tak, jeżeli gość w pierwszym tygodniu zarobił 600%, czyli np zaczął z '100' to po pierwszym tyg. miał '700' i teraz jak na tych '700' zarobił 230% w drugim tygodniu to byłoby 700+(700+700+210) =…
      Show more

      0
      • wieslaw moskalski
        wieslaw moskalski2 years ago

        Ale nie na realnym koncie

        1
      • Emerald-FX
        Emerald-FX2 years ago

        Wes, miałem już taką dyskusję z pewnym gościem tutaj, który chwalił się wynikiem na koncie live........ale to konto opiewało na 30 GBP, Konta, które miał po parę tysięcy GBP wyczyścił. Grzegorz też twierdzi, że broker zamknął mu konto bo był tak niesamowity, że z ok $25 wykręcił 2,500% czy jakoś tak… Show more

        2
      • wieslaw moskalski
        wieslaw moskalski2 years ago

        kontinuierlich,to sie nazywa tzn. ciagle ,ale znam tylko jednego ktory zrobil 500 wejsc na daxie bez straty co prawda tylko 10 punktow ale codziennie i to jest fakt bo znam go juz ponad 10 lat,dlatego jestem zawsze rano na daxie i probuje,to osiagnac.

        1
      • Show all
    • BitBoy2 years ago

      hahahahah ciekawe czemu go nie ma na konkursie, przecież pokazał by innym jak zarabia.... Jest naprwdę niewielu traderów którzy pokazują live swoje zagrania i trady przez dłużej nież jeden screen z niesamowitym wynikiem. Ja uważam każdego kto podpina tu konto live( nie koniecznie w konkursie) za prawdziwego… Show more

      2
      • wieslaw moskalski
        wieslaw moskalski2 years ago

        nie jest z polski pochodzi ze szwajcari i prowadzi firme w Hamburgu

        1
      • Emerald-FX
        Emerald-FX2 years ago

        Moje lajki twoich komentarzy nic nie dały. Jak miałeś 15c tak zostało, a ja myślałem, że te lajki mają jakieś znaczenie ;-(

        0
      • wieslaw moskalski
        wieslaw moskalski2 years ago

        ja na to nie patrze ,pisze bo pisze a ile dostane za to nie wiem,to sa przeciez grosze,i nie warto siedziec i pisac pod tym kontem,pisze swobodnie to co musze i nie naciagam zeby otrzymac pare punktow

        0
      • Show all